Arkadaşlar merhaba ben 34+2 haftalık hamileyim bugün doktora gittim suyum da az Bi azalma varmış bol su tüketmemi söyledi doktorum birde bizimki ultrason zamanlarında genelde çok hareket etmiyor ve doktorum son iki kontroldür hareketlerini takip et diyor bu beni biraz tedirgin etti genelde akşam ve gece hareketli oluyor bunu da söyledim ama nasıl bir hareket düzeni olması lazım hareket takibinden kastı ne anlayamadım bu konuda yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler 🤗