Meriwa Anne__8 başlığınızı zeynep kamil olarak yeniden post açım şehiri de etiketleyin daha kolay yardımcı olurlar
Zeynepps Anne__8 hemsirelik kadin dogum stajimi orada yaptim. Gayet sakin, nezih bir hastane gördüğüm kadariyla odalar 2 kişilik hemşireler baya ilgili ama dogumhanesinde calismadim servisteydim.