Gizem13 Aysl32 benimde iki oğlum var 3.ye hamileyim 13 haftamda erkek dediler 15 haftamda kız dediler 19. Haftamda yine kız dediler inşallah değişmez şuan 21 haftaligim
Esraal Gizem13 oğlan için kesinmi demişti ya banada kesin erkek dedi 13haftada değişir inşallah 1oğlum var
caglanurr Esraal ben 12+5 de iki doktorda erkek dedi çıkıntı var demişlerdi şimdi 18 oldu kesin kız diyorlar
Aysl32 Ayssima benim büyük kızımda öyle oldu 6. Aya kadar göstermedi kendini oturmuş vaziyete analaşılmadı bir türlü sonra yavaş yavaş düzeldi
Freedom01 Aysl32 oglumda 13 haftalik oyrenmiwdim. Wimdi 10 haftaligiz bakalim artik ne zaman oyrene bilicez