Kızlar merhabalar. 3 gündür aşırı sancim vardı sabah 6 gibi başlıyordu fakat düzenli değildi saatler dakikalar sürüyordu uyutmuyordu bugun de randevum vardı ancak yetişemedik akşam acilden giriş yaptım. Ben 37 haftalık olarak hesaplamıştım hastanede bana 36 hafta 3 günlük dendi. Velhasıl önce alttan muayene sonrasında nst daha sonra nöbetçi doktor ultrasona aldı ve bebek makatta dedi. Tabii normal birşey olmadığını anladım ne demek makatta dedim ters pozisyon dedi. Yarın polikinlige gideceğim kilosu suyu vs yerinde mi diye ben sancim olduğu için açıklık oldu mu diye merak ediyordum. İçim çok rahatladı şimdi ki sıkıntım ise bebek önümüzdeki günlerde doğum pozisyonu alabilir mi bilgisi olan var mi? Sezaryen asla istemiyorum ama tabii Allahtan gelen herşeye de raziyim🙏 Lütfen bilgisi olan yazabilir mi biraz korktum da 😏