Burcuklcglu Merhabalar şuan 35+2 günlüğüm ve bildiğiniz üstümü ıslatan bı akıntım oluyor normaldir bu doğumun yaklaştığını bildirir diyorlar öyle mi daha doktora mi gidemedim o yuzden soruyorum kızlar
tashavva Burcuklcglu 39 haftaligim ama hic boyle birsey yasamadim. Cok fazla su kaybi olduysa hemen doktorunla gorus derim bebisin susuz kalabilir. Suyun bitmesi sıkıntı biliyorsun. İnsallah saglikla aliriz kucagimiza miniklerimizi ❤️☺️
Eliftmzkrkmz Burcuklcglu 36+2de yaşadım geçen sabah. İstemsizce bacaklarımdan aktı gitti suyum geldi sandım doktoruma gittim idrar kaçırmışım. Normal aşağı baskı yaptığı için dedi.