Kızlar 25+3 hamileyim bu aralar biraz canım sıkkın biraz stresli ve düşünceliyim hayatımda biraz belirsizlikler var ve 2 gün öncede 7 aylık bir arkadaşımın bebeği karnında öldü onada çok üzüldüm ve etkilendim aklımda hep olumsuz şeyler sürekli tedirgin ve kötü şeyler düşünüyorum bugünde bebeğimin hareketleri azaldı güçlü hareket etmedi çok tedirgin oluyorum varmı benim gibi evhamlı anneler bu aralar psikolojim hiç iyi değil sanırım..