RabiaMG benimde şekerim çıktı doktorum 1 hafta parmaktan ölç dedi yaz hepsini dedi sabah açlıkla başlıyorum kahvaltıdan 2 saat sonra ölçüyorum tokluğu sonra öğlen yiyorum 2 saat sonra ölçüyorum akşam yiyorum yine 2 saat sonra ölçüyorum ve sonuç değerlerim normal 😇🤷♀️ Kavun karpuz kiraz ve tatlı olayını bırakınca şekerim normale döndü yiyorum ama çok az.