Hta Kizlar karnim hep catladi surekli kasiniyo badem yagi surdum yine kasiniyo krem surdum onun da pek faydasi yok pütür pütür olmus catlaklarim hep siz nsl bas ediyosun sizde de kasiniyo mu yardimci olur msnz
bebegim_28 Hta hindistan cevizi yağı kullanıyorum canım ama hakiki olan var ya yemeklere pastalara da konulabilen ondan kullanıyorum
Gl1456 Hta Benimde öyleydi kızarmıştı ve çok kaşınıyordu bir kaç gün sonra geçti kaşınması. Özellikle bişey yapmadım
BabyD Hta biodermanin kasinti spreyi var.ben genelde buzdolabinda bekletiyorum cok kasininca hemen sıkıyorum. Kasintiyi aliyor tavsiye ederim
Alw Kasmayın kasıdıkca daha çok çatlar. Elinizin ortası ile ovalayın. Mümkün olduguncads dokunmayın.. Ben biooil kullanıyorum çok memnun kaldım
Hta Gl1456 ne guzel cnm benimki bayadir boyle cok kizardi artik once kucuktu simdi genisledi catlaklarim bide artik
bebegim_28 Hta çatlak henüz olmadı belki bunu söylemek için erken 20 haftalığım henüz ama çevremde faydasını gören var
Gizemeda Yağ kaşıntıyı almıyor ben gül suyu ve deniz suyu ile rahatlıyorum deniz suyu doldurdum şişeye bulamazsanız kaya tuzunu suda eritin buzdolabına koyun kaşındıkça sürün iyi geliyor.Özellikle soğuk olsun ancak öyle dindirebildim bende kaşıntılarımı.
Hta A_ys6604 bana dr bacaklarim kasiniyodu onun icin tavsiye etmisti bacaklarima surdum bi kac defa gecirdi ama karnimdaki catlaklara hic faydasi olmadi
Jrhemki Hta bepantholün sensitive kremi varmış doktorum bugün kaşıntı için tavsiye etti. Benim de 13. Haftadan itibaren başladı maalesef çatlaklarım düzenli lierac kullandığım halde. Genetikmiş en iyi kremi kullansanız dahi fayda etmeyebilir dediler
Hta Jrhemki genetik oldugunu yeni duydum cogu kiside olusuto ama bebek buyumeye basladiktan sonra oldu cnm 30 dan sonra
Butterfly1720 Hta ben kaşındikca su ile hafif islatiyorum ne yağ ne krem fayda etmiyor ilkindede öyle yaptım bende ise yaradı bir deneyin derim