Mukaddes1 adetime 3 vardı bugün test yaptim negatif ama alt karin bolgem 2 haftadır sanki biri çekiyor agiriyor hamilelik diye düşündüm acaba test yaniltici olabilir mi
Miinikk Mukaddes1 Yani olabilir, belki geç döllenme olmuş olabilir o yüzden erken testler yapılmamalı, adetini bekle gelmezse eğer tekrarlarsın 🥰 hayırlısı olsun inşallah 🧿
UrasEgeninannesi Mukaddes1 biraz daha beklemenizi tavsiye ederim. Geç döllenme oladabilir. Bende adetime 2-3 gün kala test yaptım negatif çıkmıştı. Ümidi kesmiştim ki kanda bakıldı 1 hafta sonrasında ve orda öğrendik. Allah tan ümit kesilmez
Rabia30-Adem Mukaddes1 ben 3 gün varken yaptım negatif çıktı daha sonra eşimin zoruyla yaptım 3 günüm geçmişti çok silik bir çizgi çıktı kan verdim 36 cıktı geç döllenme olmuş şuan çok şükür 12 haftalık olduk bence günün geçmesini bekle
4114eb Mukaddes1 geç döllenme olabilir benim adetimden 3 gün geçmişti test yaptım negatif aradan 4 gün daha geçti ümitsizce yaptım ve silik çıkmıştı , rabbim sağlıkla nasip etsin hamileliği inşallah güzel haberlerini almak nasip olsun 🤲🤲
tugbaayaz Mukaddes1 bende 4 gün kala yapmıştım negatifti sonra adetimden 4 gün geçti ve hamile olduğumu öğrenmiştik geç döllenme olabilir o yüzden gününün geçmesini bekle sıkma canını canım
Mukaddes1 ben hissediyorum var sanki ilk ogluma da böyle ağrım vardı sanki birileri karin alt bölgeden bişey çekiyor cok agiriyor testim negatif çıktı sasirdim