Rabia30-Adem Doktorumun istediği kan tahlilleri ve troid testi. Randevu günüme daha var anlayan varsa yorumlarmi acaba🌸
Mersinh Hepatit b, c ve sifiliz bakılmış ve bunlara bağışıklığın olup olmadığına. Hepsi negatif. Yani hastalığın yok. Fakat bağışıklığın da yok. Belki hepatit aşısı yaptırmanı isteyebilir doktor. Hamilelikte yapılıp yapılmadığını bilmiyorum
Mersinh Rabia30-Adem rica ederim, evet yeniden ve aç karnına vermen gerek. Troid için. T3 t4 ve tsh bakılması gerekir. D vit. Demir ferritin ve b12 magnezyum değerlerine de baktır derim. Gerçi doktorunun zaten istemiş olması gerek.
Rabia30-Adem Mersinh evet hepsini istedi hatta hemşireye söyledim biz biliyoruz dedi ama bakilmamis yada çıkmamış olabilirmi
Mersinh Canım burada da kan sayımın böbrek fonksiyon ve şeker sonucun var. Troid yok. Demir durumuna göre de kansızlık var ama zaten kan ilacı başlanır. Ama hala eksik tahliller var.
TugceHakan06 aynen heptatit markerlerina ve sifiliz testi bakilmis. testler negatif ama bagisikliginda yok asi yaptirman gerekebilir.
TugceHakan06 bobrek fonsiyetin testlerinde bun ve kreatininde cok az nemsenmeyecek derecede dusuk gelmis. bilmiyorum doktorun dikkate alirmi. ama genel olarak guzel