ayse_seker 4 haftalık hamileyim ve doktorum sol tüpe yakın tutunmuş olmaması gereken yerde dedi ama bu şekilde olupta aşağı inende oluyor dedi 3 gün sonra kontrole gel tekrar bakalım dedi böyle bir şey başına gelen var mı tedirginim biraz bilgi verebilir misiniz güzel anneler 🙄
UrasEgeninannesi ayse_seker daha çok erken canım ümidini kesip moralini bozma. Tüpte değil çok şükür ki. Yerini değiştirecektir muhtemelen. Rabbim yardım etsin 🤲🏻❤️
Eylul9235 ayse_seker aynı şey bana oldu hem de gittiğimde 5 haftalıktım. Doktorum direk bebeğin yerini hiç sevmedim sol tüpe yakın dedi. Kürtaj olur eğer böyle ilerlerse dedi. 10 gün sonra gittik hooop bebek yer değiştirmiş 😅 ohoo tam yerinde hiç bir sıkıntı yok dedi 😂 şuan 28+3 olduk Adelkuşumla 😂 hiiiç stres yapma ben yapmadım şahsen. Olacağı varsa olur dedim 🙏🏻🌸🌸🌸
ayse_seker Eylul9235 evt bnde sitrest yapmadım düşünmedim hiç ve kurban keselim kan akıtalım belki faydası olur dedik kurbanı kestik, bugünde kontrole gittim çok şükür düzelmiş bebeğim aşağı inmiş 🥰🥰🥰
ayse_seker Bugün kontrole gittim çok şükür düzelmiş bebeğim aşağı inmiş çok sevindim haftaya kalp atışını dinleye gideceğiz çok heyecanlıyım 🤲🥰, çok teşekkür ederim yorumlarınız için ❤️❤️