Mucuzemiz Basaktutal ilk hayal beye gitmiştim canım 2li tarama yaptı 12haftalik cinsiyet kız dedi.birhafta sonra sonuç için gittim bana yüzde 95yine kız dedi.16haftalik Şafak beye gittim.ilgisi Bir tarafa oğlumuz olduğunu öğrendik.
1Vera_ Mucuzemiz bana da erkek demişlerdi Şafak Bey de kızım olacağını öğrendim 🙈 ben çok memnunum ya inşaâllah doğum da güzel geçer
Mucuzemiz Devlet hastanesinde Emre beydende çok memnunuz.Cok ilgili bir doktor. Hastalarıyla ilgisi alakası süper.Gerektiginde sana tel.bile veryr.Allah razı olsun.
Mucuzemiz Yüce rabbim herkesin bebeğini hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Seymaa__ Bende devlete Emre beye gidiyorum. Çok ilgili alakalı. 21 temmuzda da sezaryen günümüzü aldık bakalım.. Hayırlısı ile 😊
MB-ckrva Seymaa__ merhaba canım ben royale gidiyorum ama benimde 24 temmuz doğum tarihiö yakınmışız 😊
Mucuzemiz 1Vera_ bana hayal bey ilk haftalarda net bir şekilde kız kız dedi.16haftalik devlete kontrol için gittim Emre Bey erkek dedi.Emin olamdm tabi hemen Şafak beye gitmiştim oda aynısı söyledi ve çok güzel ilgilendi sağolsun.Bizimle en az yarım saat ilgilenmisti.
momteacher Şafak beyin yorumları çok olumlu, bende gebelik takibime Şafak beye gitmeyi düşünüyorum yaz dönüşünden sonra inşallah
Seymaa__ MB-ckrva aynen. Sağlıcakla alırsınız inşallah kucağınıza.. Git gide ağırlaşıyoruz..sıcaklar bunaltıyor..
MB-ckrva Seymaa__ aynen öyle çok zor oluyor artık inşallahhh sizde sağlıkla alırısnız bebeginizi kucagınıza