Kızlar folbiol kullanan varmı ne kadar sonra gebe kaldınız riskli bir gebelik geçirdim gebeliğim sonlandı şuan 26 gündür folbiol içmeye başladım doktorum 2 ay korunarak içmen yeterli olacaktır dedi 34 gün sonra tekrar kontrolüm var işte doktor son değerlendirmeyi yapacak siz ne kadar içtikten sonra gebe kaldınız veya bebek düşündünüz teşekkürler 🙏