Almed Kızlar 27 haftalık gebeyim ve karnım aşağıda duruyo sarkmış bi şekilde sebebi nedir acaba bilen var mı?
Glbgc Almed benim bebeğim en baştan beri aşağıda olduğu için karnımda hep o şekilde. 35 haftalık olacağız sivri ve aşağıda
Eternallove Almed bende 23 üm benimde öyle bir kızım olacak ve hep aşağıda oynuyor yukarıda hiç birşey yok 😊
Almed Rahatladım teşekkür ederim ilk gebeligimde düşük yaptığım için korkuyorum yine düşecek gibi hissediyorum o yüzden çok endişeleniyorum.