Kizlar hayirli aksamlar herkese ben 31 martta 7 bucuk haftallikken düşük yaptm kann uyusmazligi ignesini ardindan yaptirdim doktorm 2 ay korunun dedi ardindan testler yapti bi problem yok temiz korunmayi birakin dedi bu surede 1 mayista ve 25 mayista 2 kez adet gordum bu ay neredeyse 10 gun gecikti adetim ve dusukten dolayi diye dusundum ama evde kendim ucuz testlerdende erken gebelik testlerindende yaptim silik ciksada gorunuyordu hepsi pozitifti 3 gun arayla iki kez bi ozelde bide saglik ocaginda kan verdim ama ikiside negatif hala adet olmadim yani gec dollenmemi bu kadar uzun surermi yoksa baska biseymi var hem korkuyorm hemde hicbiseye anlam veremedim yardmci olursaniz cok sevinirm🙏