Didemagc Kızlar midem çok kötü bulanıyor 2-3 gündür kusmam baya arttı günde 2 kez kusuyorum nerdeyse hafif yememe rağmen suan 12. Haftamı bitiricem öneriniz var mı kraker yiyorum sürekli bastırsın diye sizin kaçıncı haftada geçmişti?
Tubaeliff Didemagc remesis diye özel ilaç yazmıştı dr um. O 3 4 saat rahatlatıyor zencefil kokuyor zaten. Mısır patlağı da iyi geliyormuş. Sakız dedi biri
Dimple16 Didemagc 20. Haftamdaym hep geçer dediler hala günde 5-6 kez kusuyrm bu azalmış hali.. galeta bazen de leblebi iyi geliyor tatlı şeyler yoğurt salça vs. Hiçbirini yiyemiyorum bazen de tost yiyebiliyrm Allah yardımcımz olsun 🤲
Metlem 26+3 hala geçmedi. Çok kusmadım ama sürekli midem bulanıyodu 20. Haftaya kadar ilaçsız sabrettim geçmeyince doktora danışarak ilaca başladım. Kusman yok ama hafiften bulantı oluyo bazen
Didemagc Mhtpctn çok kötü bende yediğim herşeyden sonra midem çok kötü oluyor Allah yardımcımız olsun 😐
Mhtpctn Didemagc amın cnm 12.haftadan sonra gecer dıye umıtlenmıstım ama nerdee cok sukur gene ılk gunlere gore ıyıyım rabbıme hamd olsun ama suandada agzımda acı bı tat var oda bana bunlatı cok yapıyor
Didemagc Mhtpctn benimki de gecicek gibi durmuyor günden güne daha kötü 🤦🏼♀️ cinsiyeti belli mi canım
Mhtpctn Didemagc kız olucak allahın ıznıyle heralde kız asermelerı daha uzun suruyor erkek bekleyen cok arkadasım var hepsının kusmaları gecmıs benım kız nZlı olcak galba sımdıden cektırıyo😂
Didemagc Dimple16 Allah yardımcımız olsun canım benimde günden güne kötüleşiyor çok kötü bi durum ya hiç sevmem kusmayı öğürmeyi🤦🏼♀️
Didemagc Mhtpctn Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin benimki daha belli değil bakalım hayırlısı olsun hepimiz için
Dimple16 Didemagc amin inşallah canım aynen bende hiç sevmezdim hatta kustugumu bile hatırlamıyorum ama bizim kız fena ki ne fena 😀
Mhtpctn Didemagc amın canım hepımız sağ salım kavusalım bebeklerımıze bugnleri unuturuz zTen 🥰 zor bı zaman sabır ve guc gerektırıyor rabbım yardımcımız olsun cumlesının bizlerin de 🤲
Didemagc Mhtpctn yarın ikili tarama sonuçlarım çıkacak inşallah iyi çıkar dualarınızı bekliyorum bende de kalp pili var biraz zor geçiyor geçicek inşallah bu günlerimiz
Didemagc Mhtpctn ikili tarama sonuçlarım iyi çıktı çok şükür canım ama yine de emin olmak için sıvı alalım istersen dediler kabul etmedik iyi çıkmasına içim rahatladı haber vereyim dedim🙏🏻
Mhtpctn Didemagc bugun ınternette bı yazı okumustum annede bı organ kötulesse bebek onu onarırmıs onlar bıze rabbımızden mucıze 🤲 insallah sonuclarında guzel çıkar guzel haberlerınızı beklıyoruz 🥰
Didemagc Mhtpctn güzel düşünceleriniz dilekleriniz için teşekkür ederim sonuçları alır almaz haberdar ederim 🙏🏻
Didemagc Mhtpctn güzel düşünceleriniz dilekleriniz için teşekkür ederim sonuçları alır almaz haberdar ederim 🙏🏻
Didemagc Sevnur5656 Allah yardımcımız olsun canım kraker leblebi ye ben öyle yaptım az önce midem bulanıyordu tuzlu salatalık yedim biraz iyi geldi gibi ama gün içinde çok kötüyüm bişey yemeye korkuyorum artık