Kgulhan-50 Mrb anneler. 34 haftalik hamileyim serklaj dikisim var dunden beri arada bi adet sancisi gibi sanci giriyor kasigima. Karnimda bisey yook. Bacaklarim agriyor biraz. Sizce korkmaliyim Yardim edin lutfen. Yalanci dogum sancisi mi acaba 🙀
Asumm Kgulhan-50 Canım bende serklajliyim. Sanırım yalancı doğum sancısı. Benimde artık başladı. 35+4 ’ten sonra.. ve ilaçlarımı kesti artık doktor daha da şiddetli hissediyorum bel ve kasık ağrılarını. Allah yardımcımız olsun valla. Ben ilaçla alışmıştım ağrı olmamasına. 😁