DidEmre olsa idi en basta olurdu bnce yani oyle dusunuyrm bi oglum var 4 yasnda baya ara verdk anlayacgn adet duzenszligimde vardi kimyasal oldu norml herkste oluyor dendi snra kalp atisi olmadi kurtj oldm ve korktum bidha basima gelir ozelde doktr pihtilasma testi istedi esim yanasmadi bi cocugumz var ztn olsa idi ondada sknti yasardik die yinede riske atmk istemedm doktr coraspin yzdi kullaniyorm ama kullnmadgm zmnlarda oluyor unuttgum gun cok skur sknti gorunmuyor smdilik ☺️