grmz31 27 oldum canım hala devam maalesef prilamsız yapamıyorum, şu var ki o haftalardaki kadar yoğun değil çok şükür, biraz daha sabret kusarken çok sıkma kendini çok öğürme ben neler çektim gözümün sinir tabakasında kanama oldu kusarken 3.5 aylıkken göz ameliyatı oldum o yüzden aman sakın zorlama, mide suyunu bastıracak şeyler ye kaşarlı tost iyi gelir yanına zeytinle, onun dışında ne kadar aç kalırsan o kadar kusarsın canım, az az ye ve midenin almadığı şeyi yemek için asla zorlama hoşuna gitmediği anda bırak. Kusacağını anladığın zaman hemen su iç daha rahat kusarsın. Ben bi kova ayarladım kendime içine poşet takıyordum daha rahat oluyodu kusunca poşeti çöpe atıyodum bağlayıp temizlik derdide yoktu klozette daha çok zorlanıyodum. Rabbim şifamızı versin insallah biraz daha sabret