Kızlar 13 haftalık hamileyim bebeğimin başı ultrasonda aşşağıda çıktı bu hafta doktorum herhangi kötü birşey veya tehlikem olduğunu söylemedi. Herşeyin yolunda olduğunu söyledi ama ben korkuyorum sizce dönermi yada birşey olurmu benim durumumda olan varmı?