FrdCn Kızlar 16+5 günlük hamileyim boşluğuma geldi bir an dolaptan birşey almak için uzandım sarımsı kesik akıntım oldu 2 dk sonra çok korkuyorum birşey olmamıştır dimi? Lekelenmem kanamam falan yok
1994ozg FrdCn sadece böyle bebeğe bişey olursa zaten sağlıksızdır.pamuk ipliğine bağlı değiller korkmayın🌸
ek-istanbul FrdCn ben 36 haftalık gebeyim hep uzanıyorum mecbur bişey olmuyor onunla alakalı değildir
MMelike123 Sarı ve yeşil akıntı enfeksiyon diye biliyorum canım yanlış yönlendirmiş olmayayım ben her gün uzanıyorum ilk 3 ayda da farkında olmadan sık sık uzandığım oluyordu Allah’a şükür birşey olmadı
albery Cooook araştırdım bunu canım hiçbişey olmuyo hatta bi doktor şey demişti zaten eğer yükseğe uzandığın için bebeğin düştüyse zaten sağlıksızdır o bebek korkutma kendini Allah korusun
bbhhrr5289 Ben magazada calisiyorum 6.ayima kadar hep uzandim yukseklere agir koli falanda kaldirdim ama sizin dediginiz akinti onla ilgisi yoktur dikkat edin idrar yolu enfeksiyonu olabilir bol su da icin