Duygukc Karagozz bildiğim kadarıyla biraz zayıf bebişiniz 26. Haftalarda 1 kilo civarı oluyor ama zaten kilosu doğuma yakın önemli çok kilo alacak daha çook 🥰🥰
Karagozz Deletedmom337 evet öyle oluyormus ben bu haftaya kadar sadece 1 kılo almısım oyuzden acaba bebekte iyi beslenebiliyormu ben almıyorum bebekmi alıyor acaba dıye dusundum
dorukhan_nehirada_moms Karagozz bizde 18 haftaligiz 200 gr olmus minnosum iidir herhalde ztn son aylar onmli ozmn aliolar asil kiloyu
Karagozz Deletedmom337 öylemi 🙂 ben bu haftalara kadar hıc almamısım bu ayda baslarsın kılo almaya oda bebege gıder demıslerdı smdı ye kadar aldıgın kılolar bebegın degıl senjn almamıs olmam ıyı en azından bundan snra onu beslerım
GulcanYvz Karagozz 25 haftada 723 gramdık 1 hafta zayıf demişti bana doktor 29 hafta olduk 1221 gram oldu hala 1 hafta zayıflık devam ediyor maalesef sana ne dedi doktor canım
Aryamomy Ben en son 23+6 da gitmiştim 720gramdı canım bana da benim bebiş fazla gelmişti😂 ama suan pek bi onemi yokmuş 30.haftalardan sonra bebek aliyormus zaten kilo diye duydum canım
Hcrsrknilay14 26 haftamda 984 gramdı kuzum şimdi 31 haftalık olduk haftaya kontrolümüz var bakalım ne kadar olmuş minik kızım 🥰