35+0 ım aynı durum bende de var. 😂 Gülüyorum çünkü tam olarak o sancı nereye giriyor bende bilmiyorum bu yüzden kas ağrısı olduğundan şüpheleniyorum. Kas spazmı yaşadığında magnezyum iç rahatlatır. Benim toplam 3 kere başıma geldi yürüyemiyprdum hatta afedersin tuvalete bile oturaöadım kalçama giren kramptan ve bel ağrımdan. Ama sabaha yada sonraki günün öğlenine geçiyordu. Doktorum herhangibir yerinde bir ağrı hissettiğinde ishal olmamaya dikkat ederek magnezyum iç demişti. Doktoruna tekrar sorarak sende o yönde bir tedavi uuhulayabilirsin kendine. İnşallah bunlarda geçecek ne kadar zor olduğunu biliyorum. Çok geçmiş olsun şimdiden. Umarım tez zamanda rahatlarsın. 🙏🌼