miracam ben Ağır Sedef hastasıyım.gebelik olmasasaydı Humira pen biyolojik ajan kullanıyordum yanlız gebelikte maalesef kendi yöntemlerimi denemek zorundayım.Dermabon sabun var 150 lira internetten bakarsınız.içerigi Ardıç katranlı o çok iyi geliyor Doğuma temiz gidiyorum ama sonra zamanla yine çıkıyor.Su an kırmızı pancar ve havuç suyu kullanıyorum bir arkadaş tavsiyesiyle Vazalin ve de d vitamini,biraz hafifleme var.Ama pancar suyuna en az 2 ay devam gerekiyor.evde bir sabunum var ikincisini alıp dışardan kullanmaya başlayacağım..