Kizlar iyi akşamlar. Bu ay çatlama iynesi yaptırdım sadece bi defa deyerlendire bildik yumurta çatladıktan sonra. Sonra eşim hastalandi . Kendimi yedim bitirdim bu ay da olmadı diye. Bugün sabahdan bi mide bulantısı var. Midem yanıyo sanki . Bide adet sancısı gibi bi ağrı var. Başka da bişey yok. Şimdi test yaptm dayanamadm çok çok silik bi cizgi çıktı. Başqa zamanlarda negatifi gördüm ikinci çizgi hiç olmazdı. İhtimal ola bilirmi. Böyle bişey yaşayan oldumu? Adetime 4 gün var