busraayilmaz Kızlar merhaba enox 4000 lik kullanıyrm. Doktor 36.haftaya girince bırakıcaz dedi asprin ve iğneyi yoksa doğum esnasında senden çok kan gider kurtulamayabilrsin dedi. Acaba aynı haftalarda bırakan varmı bi sıkıntı olmuyor değilmi?