Kizlaar acile gidebilme gibi bi durumum yok şuan baştan belirtim ve şuan midem çok ağrıyo maden suyu ve sut içtim salatalık yedim nane yedim ama gecmiyo gecen gun doktora sordum bebegin basi baski yapiyo agrimasi normal dedi ama ağrıya dayanamıyorum sanki diken batıyo sizce ne yesem veya napsam ağrı hafifler🤔