Rabiakemal 7 ayınızda neler yaşıyorsunuz hanımlar ne gibi değişiklik oluyor ve neler tüketmeye başladınız en çok 🥰😍 bu arada bende 7 aylık hamileyim ve en çok meyve olarak kayısı tüketmeye başladım yemek olarak da daha çok katı şeyler canım istıyor🙈
RabiaMG Rabiakemal gebelik sekerim ciktigi icin diyetimde neler varsa onlari yiyorum bol bol sut,kefir,yogurt 😊 rahim agzimda kisalma olmus ilac kullanip yatiyorum bol bol dua ediyorum İnsallah duzelir ve vakti geldiginde sagsaglim kavusuruz 🤲🏻
Rabiakemal RabiaMG amin inşallah düzelir canım ama sanki kefir yasak DİE biliyorum hamilelere bende içiyordum içmeyin dediler mayalanması çok olduğu için kefirin sanırım ondan dolayı yasakmış 🤷🏼♀️
RabiaMG Rabiakemal valla diyet listemde yaziyor canim yarin dr gidicem sorarim. Burda da cok icen duydum ebe yengemde kefir al ic dedi sabah ogle aksam hep sut yogurt ondan kefirde iciyorum.
Rabiakemal RabiaMG hımm tabiki bende sağdan soldan duyduğum kadarıyla bi bilgiye sahibim siz en iyisi doktora sorun ben bitane aldım yarısını bile içemeden bıraktım bende gittiğimde sormayı düşünüyorum inşallah ☺️
RabiaMG Rabiakemal bende burdan yararli diye duydum canim ebe yengemde kefirde ic dedi gunde 3 kez sut yogurt kefir yaziyor yemekler harici ondan degisiklik oluyo en azindan 😊
Sevgiarf Bende kendimi süt içmeye zorluyorum bi süredir 😂 sabahları 1 bardak içiyorum ama çevredekiler işe yaramaz en az 3 bardak içecen diye diye ondan da soğudum 😂