Taze-anne Kızlar Hindistan cevizi yağı aldım çatlak oluşumunu engellemek için. Sizce ne zaman başlamalıyım sürmeye.Şuan 7+1 deyim. Sizler kaçıncı haftanızda başladınız?
Berra20 Taze-anne hemen basla canim. Ama bazen napsanda ne kullansanda çatlak olusabiliyo. Vazelin badem yagi bebe yagi kullaniym bnde
babysevgi Taze-anne ben 14. Haftama kadar bebe yağı sürdüm 14 den itibaren burts bee anneler için catlak kremi gece sabahda lierac kullanmaya basladım göğüslerime diz eklemlerim üst bacağıma da bio oil yağ sürüyorum her duş sonrası çatlamasın diye
fatosd84 Taze-anne ben 13 haftadayım yeni başlıcam bende bebek büyüsün 2 li testler geçsin başlamak istedim sen bilirsin tabi ki
S-e3506 Taze-anne ben 27+6 haftalığım daha yeni Kantoron yağına başladım doktorum çok iyi gelir dedi onu sürüyorum yatarken
EsraUmt S-e3506 Allah Allah bende de var annem yapmıştı saf zeytinyağıyla ben de internet e baktım şaibeli bilgiler var kimi sakıncalı yazmış kimi faydalı dr önerdi deyince şaşırdım.
S-e3506 EsraUmt yok canım benim doktorum çok iyi gelir dedi ya Kantoron yağı sür dedi yada zeytinyağ sür dedi
Duyguaydin81 Taze-anne canım valla vücudun müsaitse ne yaparsan yap çatlıyorsun ben başından beri çok ürün kullandım şuan 34 haftalığım ve acayip çatladım hiç bişeyin faydası yok bünyem çatlamaya müsaitmiş malesef
Deletedmom337 Taze-anne ben o kadar cok para doktumki canm en kalite kremleri aldim en kalite yaglsrla masaj yaptim ama vucudun meyilliyse catliyo ki benimde catladi gibegim komple catlak bacagimda ayagima kadar catladi tum vucudum catlak suan bosuna para doktum sen bari dokme canm