a_gzde ay ben de aynı başlığı açtım az önce 🙈 indirimde tekli olarak buldum trendyolda şampuan vücut losyonu ve yağını ama Eylül ortası doğum olduğu için alamamıyorum son kullanma tarihi geçer mi ya 🙄 çünkü eczacı bana doğuma yakın alırsın demişti ama baya önce sormuştum oraya çok kararsız kaldım