Herkese merhaba. Farklı bir şey arıyoruz derken ne arıyorsunuz gerçekten çok merak ettim. Özel tasarımlarında fotoğraflarını paylaşır mısınız? Bizde nasıl oluyormuş bi görelim. Bende bebeğim için bütçe ben pandemi yüzünden henüz alamadığım civil den orta halli bir oda takımı bakıyorum. Benim çocukluğumda da iki katlı yıllarca yattığımız ahşap ranzamız, yatakların altında da içine kıyafetlerimizi koyduğumuz leğenlerimiz vardı. Nerden geldiğimizi unutmadan çocuklarımızıda öğle yetiştirmemiz gerektiğini düşünüyorum 🙏🏽😇