Kızlar yerleşme kanamanız kaçıncı haftanızda oldu adetime 4 gun gecikti bugun sadece bir parmak ucu kadar kahverengi lekelenme olmuş sabah halen kanama yada akintı yok sizce adetmi yoksa yerleşme kanamasimı ilk hamileligimi 8 hafta 4 gunlukken kaybettim kuretaj oldum nisanda sizce hamile olabilirmiyim