Hulya_ -ecekaplan1 En son 32+2 de gittim 2300 dü kilosu suan ne kadar oldu bilmiyorum 1 hafta sonra kontrolüm var ☺️
Berra20 -ecekaplan1 carsamba gunu gdcm insallah merakla bekliym bn epey kilo aldm bu ay icinde . Bnm gibi olan var mi acaba ya .yaklaşık 5 kilo
-ecekaplan1 Ayten456 Maşallah ❤ Benim bebekte 34 ama 2110 dedi doktor bugün yavaşlamış kilo alımı malesef 😓
HafsaRumeysa -ecekaplan1 tesekkur ederm 😊 acayip siskinlik var bende bsy yiyemiyorum cocuk yemegi gibi azck yiyorum ama doktor bebek iyi diyo anlatiyorum durumum.boyle die kilosu gelisimi iyi diyo insaAllah iyidr iyi olsunda
Berra20 Tucenur neden oldu anlamadim bile . Vitamini birakirtirr insallah. O kdr cok dikkat edym ki. Umarm iki kilosu bebegndr😊