Yesimmm93 Nigarmeylin canım 19+3 günlük hamileyim 2 gün ara ara adet sancısı gibi sancım oldu çok abartılı degıl ama gittim dün doktora baktı muayene ettı normal bir skntı gözükmüyor kasılma gözükmüyor ara ara normal ama asla bu agrının sklasmasını istemeyız eğer sk sık olmaya başlarsa o önemli dedi senınde normaldır ama sık sık oluyorsa gecıkmeden git en azından bilgi almış olursun canım ☺
Nigarmeylin Yesimmm93 yoo siklikla olmuyor ara ara bendede saniyelik bisey.ama doktorumaaa danisacgim yinede.
feyza123 Nigarmeylin neden ciğer geliştirici oluyorsun ki bende de aynı sorun var üstelik 2 yaşında sürekli kucağımdan inmeyen oğlum var ve bebeğimin eşi aşağıdaydı bana öyle bişey demediler
prensleriminannesii Nigarmeylin benimde oluyordu 32+5 teyiz doktor nst aldı ağrım var deyince sancım 100 lerde çktı kızlar dikkat edin ihmal etmeyin 2 gece yattm ama inmiyo malesef ciğer geliştirici iğne yapıldı hala ağrılarım devam ediyor ilaç kullanıyorum
feyza123 Nigarmeylin benmki de 20 haftalikdan beri aşağıda canm benmki ilkden dolayı sezeryan ilk oglumda gebelik zehirlenmesi vardı bide saframda taş varmış tahlillerim kötü çıkıyordu safradaki taş doğumdan 1 ay sonra anlaşıldı
Nur feyza123 safrataşı sancısı berbat bir sey canım suana kadar bir kere sancı nöbeti geçirdim erken doğum baslattı 3 gün hastanede yattım. Surda 7 haftam kaldı inşAllah bir kere daha tekrar etmez.
Nur Nigarmeylin canım bende 33+3'teyim. 30. Haftamdan beridir regl sancısı çekiyorum 29. Haftamdan beridir erken doğum riskim var regl sancısı normal ama belden kasıklara gelen sancı riskli demişti doktorum aklında bulunsun Allahım hepimize bebişlerimizş sağlıcakla kucaklamayı nasip etsin inşAllahh
Nigarmeylin Nur amin canim.yo oyle agrim yok cok sukr.sadece bazen sanki adet olacakmisim gibi hiss ediyorum.insallah saglikla aliriz kucagimiza bebisleriii
feyza123 Nur valla bilirim onun korkusunu sabaha kadar oruç adaklari adardım sancı gitsin şu kadar oruç tutcam diye
ozgesoy28 Kızlar bende 35 haftalık hamileyim benimde az önce böyle bi adet sancısı gibi adet olcak gibi bi vurdu geçti ama ter boşalttım bianda uzandım geçti acaba iş yapıyodum zaten erken doğum tehlikem var yorulunca mi oldu
feyza123 Nur kaç yaşındasın ben 19 yaşında geçen yıl oldum ameliyatı doktor bike dedi yaşlı olsan oehriz veririm dedi ama yaşın genç ne zamana kadar yağız baharatsız yiyeceksin ki dedi
Nur feyza123 21 canım yasım ama ne bileyim safram olmasa da olur diyemiyorum ki doğumdan sonra inşallah kontrole gideceğim bakalım ne olacak