Nisa-hsyn Biz prensesimle 27. Haftadayız isim düşünüyoruz Hadi bakalım güzel anne adayları isim önerilerinizi alalım 💕
Blk123 Nisa-hsyn bizde 28/haftalığz isim ya eylül lina yada hazel lina düşünüyorm kimse karışmassa tabi😀
Gokces Nisa-hsyn Tek başına güzel bence. Artık tüm çocuklar çift isim bir tanesini kullanıyoruz bir öğretmen olarak söyleyim. Başta ki isim söyleniyor genelde 🌸
Didi6 Sevnur5656 Belinay ismini iyi araştır canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/belinay-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1