Ozzzgeee bende tam tersini duymustum . Doğumla adet agrısı ikisde rahimin yaptıgı bir işlev oldugu için adet agrına göre dogum sancını tahmin edebileceğiniz yazıyordu . Bende adet sancısı bilmem sancım olmaz pek . İlkinde gizli sancı diye bişey gördüm sancı nst de ç8k yüksek fakat ben hissetmiyordum suni sancı verildi . Bunda da 50 60 larda çıkıyor yine ben kasılma dışında agrı hissetmiyorum .. 😊