Fundacld Merhaba 37. Haftadaym sağlık ocağına kan verdim ve kolesterol 360 alt 294 ast 130 alkelen fosffataz 180 değerleri çok yüksek. El ve ayakalrımda da kaşıntı var. İnternette kolastaz falan diye okudum. Erken doğum olabiliyor diye yorumları var bilgisi olan var mı
Tucenur Fundacld 35 haftama giricem gece uyutmucak derecede kasıntılarım var el ayak karın yani bütün vücudum diyebilirm 😔 acaba benmde mi aynı sekılde
Hacerklc Fundacld safra asitlerine de baktır yüksek çıkarsa kesin koleztaz. Ve korkutmak istemem ama 37. Haftadan sonrası bebeğin hayatı tehlikeye giriyor. Bende koleztaz hastasıyım 37. Haftada alınacak
fosforlukalem Fundacld benim de kolestrolüm yüksek çıkmıştı, korkmuştum. Ama doktorum az bile yükselmiş, kolestrol bebeğin yapı taşlarından biridir dedi. Diğer değerler için de doktorunuza danışmanız en sağlıklısı olur
yba Doktoruna mutlaka sonucu göster canım ast alt gerçekten çok yüksek. Ama kolestrol normal zaten gebelikte yükselirmiş normalde bakılmazmış.
Tucenur Fundacld daha yeni basladı doktoruma bugun mesaja attım dönüş yapmadı geçen hafta kan vermiştim ama kan degerlerim için vermiştim sadce
Hacerklc Tucenur seni uyutmayan kaşıntıların varsa özellikle el ayak kaşıntısı çoksa cildiyelik bir iş değil çünkü çok araştırdım
Mervemelisa40 Benimde yüksek çıktı Alt Ast değerlerim doktor vitamini kan ilacını birkaç gün içme kan ver dedi bügün verdim düşmüştü. Ama bende kaşıntı falan yoktu. Farklı sebeplerden yükselmiş olabilir
Fundacld Mervemelisa40 benmde geçen yüksekti kan ilacı ve decati kestim bulantı ilacı içiyorum onu bırakmadm. Çünkü zaten bişi yiyemiyorm prilam drsiz çok kötü kusuyorm. Ama iyice yükselmiş
Semam Fundacld Bende öyleydim kuzum 37+3 ’te aldılar sezeryana bekletip riske atmaya gerek yok dedi doktorum 4 gun once doğum yaptim. Eğer bir risk görürse alır seni zaten Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin insAllah 🙏
Arinna Fundacld Benim son dönemde kaşıntım çok olunca bana doktor hemen tahlil demişti. Karaciğer enzimlerin yükselirse alırız demişti. Şükür alerjik çıkmıştı.