Niloyaa Karın ağrısı şikayetiyle gittim nstede böyle çıktı acıklık yada sancı görünüyor mu https://imgyukle.com/i/CWH4T6
Edaaberk Niloyaa açıklığa alttan bakınca anlıyorlar canım. Nstde de sanci çıkmamış. Kağıdın alt kısımları sancıyı üstteki de bebeğin kalp atışı ve hareketlerini gösteriyo. Diye biliyorum
Sinemin Niloyaa açıklığa nst de bakılmıyor canım alttan muayene ile bakıyorlar üst bebeğin kalp atışı alt sancın oluyor ama yok gibi