Suyun çok azalsaydı direk sezeryanda alırlardı canım beklediklerine göre inş temenni ediyorum çokta sıkıntı yapma.. Benim ikinci hamileliğim oğlumda 38 haftada kontrole gittim suyumu çok azaldığını bebeğin ve benim tehlikeye gireceğini söyledi doktorum özel hastane olduğu için hemen başka doktora göründüm normal doğum çok istiyordum çünkü aynı şeyleri söyleyince mecbur sezeryan la doğum yaptım.. Bide 38 de bebek tam gelişmiş oluyor doğsa bile sıkıntı olmaz merak etme genelde sezeryan 38 den sonra alıyorlar zaten eğer Bi sıkıntı yoksa