Duyguaydin81 bende inan utandım başta o bana dese onunkini çok rahat yapardım. Çünkü dediğim gibi yoğun bakımda uzun süre çalışmaktan dolayı çok insanın genel temizliğini yaptım bunun doğal bir şey olduğunu biliyorum ama yatan sen olunca aynı şey olmuyormuş 😬😂 başta çok çekindim eşim sakinleştirdi. Dedi doktorun karşısına böyle çıkabilir misin hiç kontrol etmeden veya yarım yamalak çıkamazsın, o zaman rahat bırak kendini dedi. Başta çok kastım ama birkaç dk sonra amann olan oldu deyip saldım iyice kendimi 😬