Merhaba hanımlar uzun zamandır yazmıyorum ama yani artık sıkıntı gelmiş durumda ben bu ayın 16 dan beri hastalık çekiyorum ama nasik çekiyorum anlatayım 16 da başladım bir gün oldu bir gün olmadı ama bu olanlarda hep kahverengi lekelenme oldu kan olmadı ve bir hafta geçtikten snra çok az kan gelmeye başladı bir gün çok oldu birgün hiç olmadı yani bnde ne stres ne de sıkıntı kaldı ve hayatımda ilk kez bu durumu yaşadım sebebi nedir bilmiyorum doktor aradın ilaç kullanıyordum bıraktım ve şuan çaresizce bekliyorum çarşamba günü doktor randevum var daha önce bole yaşayan varmı hiç bilmek istedim…