Betulyesilts Merhabalar sezeryanla dogum yapacagım kacnci haftaya veriyorlar dogum tarihi 26+4 gunluk olduk ama cok sabırsızım sanırım ☺️ Dogum cantalariniz ne durumda birde 😁
Sinemin Betulyesilts bende sezeryan istiyorum 36. Haftamda kontrolüm var bakalım ne zamana verecekler 😌
Anneyim Betulyesilts 38 inci haftadan sonra hangi gün ameliyat günüyse gününü veriyor doktorlar cok fazla bekletmiyor
Betulyesilts Dt_gamze 38+6 gun benim icin cok daha erkek olsun istiyorum ya siz mi sectiniz tarihinizi
Sinemin Betulyesilts bilmiyorum valla canım doktorumla bu konuyu hiç konuşmadım ama artık dayanamıyorum kaynanamlarla birlikte oturuyorum kayınbabam sürekli başımda hava sıcak rüyamda falan korkutuyorlar uykum kalmadı artık normalı beklemek istemiyorum