Merve6046 33 haftalik hamişler ne durumdasiniz bugun doktor kafasi 2 hafta önde dedi sorun degil dedi ama yinede tedirgin oldum boyle birşeyle karşılaşan oldumu kizlar
musti28 Merve6046 hiç korkma ☺️Bende aynıydım uyku girmedi gözüme günlerce kafamda sorularla 4 gün önce aldım pamuğumu kucağıma küçücük kafa 😂 sadece normal Doğum şansının az olduğunu anlayınca kendi isteğim le sezeryan oldum sağlıklı olsunlarda
Butterfly1720 Merve6046 benim 33+3 de 37 ile uyumluydu ama boy ve kiloda 37 ile uyumlu sorun yok dedi
Aliayse Bi sıkıntı olmuyor normal doğurma şansınız azalıyor sadece bizimde öyle iri bi bebek hem kilosu boyu hemde kafası 2 hafta onden gidiyor sezeryan olcam bende Allah izin verirse
Merve6046 Aliayse anladim canim bnimde yeni olmus iki hafta once yoktu boyle birsey ama babasına çekmiş dedi doktor 😀
Aliayse Merve6046 aynn anne babadan alıyor haliyle genetiğini korkmayın yanı rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 🙏🙏
Kahve Benimde 2 hafta geri dedi bu hafta tekrar gidicem böyle olan var mı kızlar genetik olabilir diyo internette eşimin de bana göre olabilir mi Bi sorun olmasında