Denizkaplan BaharFehmi vallaha canm benm ayaklarm ınce uzundur kızlara resım atyorm herkes hayretler ıcerısınde bende 38 oldum bugun sıcaklar e artık 14gunumuz kaldı normal
Hilalsync Bende 38+4 aynı şekilde akşamları daha çok şişme oluyor canım o yüzden ayaklarımı yükseğe uzatıyorum ayakta durmamaya çalışıyorum
BaharFehmi Hilalsync doğum içinde bi belirti yok sürekli kasılma karın sertleşmesi oluyo evin içinde dolaşıp temizlik falan yapmaya çalışıyorum doktorumda her gün yürü squat yap dedi
BaharFehmi Denizkaplan aynen benimde hatta hep anneme kız kardeşime çok şükür bi yerim şişmedi yüzüğüm halâ oluyo falan derken dün zor çıkardım 😄 benimde 11 günüm kaldı hayırlısıyla gelsin artık bebişlerimiz 🥰