Fadiiik Hep takvime gore yapiyordum bu ikinci denemem ve adetime 10 gun kala yumurtlamaya basliyorum hafif hafif kirmizilik yukseliyor insallah Bu ay hayirli haberi alirim
Anneolmayahasret Fadiiik takvimler genelde ortalama gunu soyluyo ama ov testleri daha guvenilir mesela her ay ayni gun yumurtlama olmaz yada iki gun surebilir bunu sdece ov testiyle anlayanilirsiniz
yasemin333 Fadiiik ben de dört gündür yapıyorum koyulaşmadı henüz.Teste bağlı kalmayıp günaşırı değerlendiriyoruz yine de.