Angelada Sedos5066 ben 6 haftalıkken yaptım geldik bebek sağlıksız dedi doktor kürtaj oldum. Ama uçakla gitmiştim bazen düşünüyorum gitmesrydim yaşar miydi bence yiyecek ekmeği yok benden gitti
imren91 Sedos5066 8 haftalıkken yaptım 10 saatlik yolculuk, ama sürekli mola verdik . Doktoruma da sordum sıkıntı görmedi bende.Doktora da sorabilirsiniz
mervealtinipek41 Ben 5 saat yolculuk yaptım 6 haftalıkken otobüsle ve tek basimaydim bı sıkıntı olmadı
Mekamu Angelada ben de 6 haftalıkken uçak seyahati yapmıştım, bence hiçbir ilgisi yok. Kısmet değilmiş diye düşünün.
hayalmehlika Ben de şu an 24 haftayım. 3-4 saatlik bir yolculuk olacak. Problem olur mu ki? Korktum şimdi 🙄
qkCe hayalmehlika bence olmaz canım öyle düşünme iyi düşün iyi klsun. Bende 35 haftalık hamileyim 5 saatlik yola gidicem. Arka koktukta cogunlukla uzanarak ve bol mola vererek gidicez
Dilos1645 hayalmehlika ben de 33+3 üm ⅔ saatlik yolculuk yapmam lazım inşallah doktorum izin verir.şehiriçinde bile aracta kasıklarım cok agrı yapıyor🥺
hayalmehlika qkCe ben rahattım zaten de burda görünce korktum sadece , ara ara mola verip yürüdüğümüz sürece pek problem olmaz Allah’ın izniyle. Teşekkürler 🙏
Busimss Sedos5066 7 haftalık falandım ben İzmir’den İstanbul’a gitmiştik eşimle arabayla ara ara mola vermişti yürümüştüm bir sorun olmamıştı. Doktorum da ara verip yürüyüş yaparsan sorun olmaz demişti olmadı da.
Cansucasalin Canım ben 3 hafta önce yaptım ilk önce 5 saatlık yola gittim oradan 9 saatlık yola gittim dönüşte de yine 5 saat yol geldim gebelık haftam 14+6 sıkıntı olabileceğini düşünmüyorum , sık idrara cıkma dışında tek rahatsız eden o oldu 🤲🏻☺️
Seter Sedos5066 ilk 3 ayda İstanbul a İzmir e Ağva ya gittim tam haftaların hatırlamıyorum ama küçüktu arabamizla gittik hepsine hafta sonu gezmek için . Ama riskli bı hamileliğim yoktu. Tabii size tavsiyem yola çıkarsanız sık sık mola verin uzun süre oturmayın kan dolasiminiz yavaslamasin.
Rabiakk Sedos5066 31 haftalığım dün yaptım 1100 km 2 saatte bi mola verip 10 dk yürüdüm otururken sabit durmadım sorun olmadı şükür
Girlpowerbabe Sedos5066 7-8 haftalıkken 10 saatlik yolculuk yaptım 1 hafta sonra da aynı şekilde geri döndüm bi sıkıntım olmadı doktorunuza danışın siz yine de ben danışamadan aniden yola çıkmıştım tedirgin olmustum ama allana şükür bi sıkıntı olmadı