Merhabalar 👋 güzel anneler 😍❤️Biz 8+2 olduk ve bebeğimin hemen büyümesini istiyorum harketlerini duymak istiyorum çok sabırsızlanıyorum ne zaman büyüyecek ve ben buradayım die tekme atıcak acaba 😂kimler benimle aynı durumda ☺️Bu arada ilk hamileliğim