Elifinzeytini Hep hayalim bir kızım bir oğlum olmasıydı, önce Ayşe Defnemm oldu 🤲🏻💓💓şimdi de ikinci hayalim bir oğluşum olacak benim hayalim yiğit eşimin hayali alp o yüzden ”YİĞİT ALP “ koyduk adını adıyla yaşasın inşallah 💙💙💙💙
Larisa Elifinzeytini Saglikla alin kucaginiza canim. Ne guzel rabbim gonlunuze gore vermis allah isteyen herkesin gönlune göre versin benimde saglikla insallah 🥰♥️♥️🧿
Seherr Elifinzeytini yaaa çoook sevindim adınıza ismiyle büyüsün adı gibi yiğit, hayırlı bir evlat olsun inşallah 😇 benimde bir kızım var şuan hamileyim inşallah benimde oğluşum olur iki meyveyide tadarım ❤️❤️