Merhabalar güzel anneler.31 haftalık tek yumurta ikizlerine gebeyim. 29.haftada başlayan kaşıntılar yüzünden acile gitmiştim ve karaciğer enzimlerim yüksek çıkmıştı.Daha sonrasında safra asitleri testim de yüksek çıkınca kolestaz tanısı kondu.2 haftadır ilaçla değerlerim düştü buraya kadar geldik.Fakat ilaç kullanmaya başladığımdan beri bebeklerimin kilo alması çok yavaşladı 😞 32.haftada alacaklar bebekleri kilo almadıkları için korkuyorum.Benim gibi olan var mı,bebekleriniz kaç kilogramkendoğum yaptınız?