Mhtpctn Kızlar 17 haftaya gırdım kusmalarım devam edıyor geme gunde 1 2 bazen 3 oluyor. İştah 0 hıc acıkmıyorım cnm bısey ıstemıyor normal mi
Ebrdef Mhtpctn kusmalar devam ettiği sürece normal, ben kusmuyorum ama çokta iyi beslenemiyorum tiksinmelerim çok var o yüzden doktor vitamin balık yağı takviyesi verdi, 15+2 yim
Zsahin Mhtpctn 21 e kadar devam etti benim. Anca 2 haftadır iştahım açıldı normal bir durum, biraz daha sabret☺️
Mhtpctn Ebrdef benım devam edıyoe Ebrdef bende oyle cok ıyı beslenemıyorum malesef kusmalarım da oldugu ıcın ne yesem tat alamıyorum zatenn
2020ARALIK Canım ben 15. Haftadayım 12. Hafta gibi bitmişti bulantım kusmam ama herkeste farklı olabiliyor normaldir bence korkma
Mhtpctn 2020ARALIK benım de 12 haftalarda gecti gibi oldu suan tekrar 16 haftada bı basladı hergun kusuyorum yıne 🤷🏻♀️ Istahım yok yüzden yok yesem mıdem bulanıuor yemeesem bulanıyor ne yapcam karar veremedım bende
Ebrdef Mhtpctn o tat alamama beni bitirdi zaten, sürekli acı tat ağzımda ve tükürüğümü yutamıyorum genelde ya lavaboya ya peçeteye çıkarıyorum, sizde vitamin almıyorsanız doktorunuza danışın, en azından bir tık içim rahatladı benim
Mhtpctn Zsahin zaten kilolı hamıle kaldım benm ıcın yememek daha ıyı ama bebek ıcın endıse ediyorum sadece
Zsahin Mhtpctn aynı şekilde ben kilo verdikçe kahroluyodum üzülüyodum çocuk gelişemicek diye. Ama öyle olmuyor merak etme. Çocuk hep önden gitti benim 1 hafta. Çocuğun kaç kilo doğacağı daha ana rahmine düşerken belliymiş depolarından da olsa besleniyor bebişler merak etme.😊 ama doktorun sana regnesis max gibi bi vitamin yazsın bence. Ben iyi beslenemiyorum diye takviye almaya başlamıştım.
Ebrdef Mhtpctn bana decavit vericekti ama beslenemiyorum deyince farklı bişey yazdı devletin karşılamadığı bir vitamin, balıkta yemediğim için balık yağı takviyesi almam gerekiyormuş